دستگیری ۱۴ سرشبکه یک شرکت هرمی در مشهد عوامل ابتلا به حساسیت فصلی چیست؟ | راه‌هایی برای کاهش علائم آلرژی صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای خراسان رضوی و ۵ استان دیگر (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قتل زن جوان توسط برادرش در مشهد به خاطر حرف مردم + عکس هشدار جهادکشاورزی مشهد به کشاورزان، دامداران، مرغداران، زنبورداران و گلخانه‌داران آزمون شفاهی احراز صلاحیت اخذ پروانه تخصصی روان‌شناسان خراسان رضوی در مشهد برگزار شد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش باران در استان تا جمعه جاده‌های خراسان‌رضوی بارانی و لغزنده است | کاهش دید افقی در محور تربت‌جام_صالح‌آباد (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) این فرودگاه در ۳۰ سال گذشته هیچ باری را گُم نکرده است! آب نیسان چیست؟ + روش تهیه، خواص و ادعیه هدیه ۴۰۰هزار تومانی تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان برای خرید کتاب + شرایط و نحوه دریافت بُن مرگ پدروپسر مشهدی براثر برق‌گرفتگی آخرین وضعیت همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش ابتلا به سرطان‌های گوارش با مصرف مایعات داغ و غذا‌های فرآوری شده بهترین راه‌های پیشگیری از عفونت لثه کوتاه درباره جشن‌های نوظهور به عنوان سنت‌های جدید خانواده‌ها کدام غذا‌ها و ویتامین‌ها در کاهش یبوست تاثیر دارند؟ آماده‌سازی ۳ مکان جدید برای ساماندهی انبار‌های ضایعات در مشهد
سرخط خبرها

شماره داوطلبی کنکور سراسری را چگونه پیدا کنیم؟

  • کد خبر: ۱۸۳۰۳۳
  • ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳
شماره داوطلبی کنکور سراسری را چگونه پیدا کنیم؟
بسیاری از داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ به دنبال یافتن شماره پرونده و شماره داوطلبی شش رقمی خود هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، داوطلبان بسیاری به دنبال شماره خود در آزمون سراسری هستند و سازمان سنجش نیز امکان دریافت شماره داوطلبی و شماره پرونده کنکور سراسری را به صورت اینترنتی برای آن‌ها فراهم آورده است.

پس از تکمیل فرم تقاضانامه و اتمام فرآیند ثبت نام کنکور سراسری، به داوطلبان یک شماره پرونده و یک شماره پیگیری داده می‌شود که لازم است متقاضیان تا برگزاری کنکور سراسری و دریافت کارنامه کنکور، شماره پرونده و شماره داوطلبی را نزد خود نگهداری کنند.

بدون شماره پرونده، شماره داوطلبی و کد رهگیری امکان دریافت کارنامه کنکور و انتخاب رشته وجود ندارد. داوطلبانی که اطلاعات مذکور را فراموش کرده اند یا به آن دسترسی ندارند می‌توانند به صورت غیرحضوری شماره پرونده و شماره داوطلبی خود را بازیابی کنند.

شماره داوطلبی ۶ رقمی و شماره پرونده کنکور سراسری

ثبت نام کنکور سراسری به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش انجام می‌شود. داوطلبان هریک از گروه‌های آزمایشی پس از ثبت اطلاعات، بارگذاری مدارک ثبت نام کنکور سراسری و تکمیل فرم ثبت نام، در صورتیکه کلیه مراحل ثبت نام را با موفقیت گذرانده باشند، یک کد پیگیری ۱۶ رقمی و شماره پرونده ۷ رقمی از سیستم دریافت می‌کنند.

لازم است تا پایان برگزاری کنکور این کد را نزد خود نگهداری کنند. داوطلبان توجه داشته باشند، زمانی فرآیند ثبت نام شما در سایت سنجش تکمیل می‌شود، که کد رهگیری ۱۶ رقمی را دریافت کرده باشید.

روی صندلی داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت کرده اند، کارتی نصب شده است که اطلاعات داوطلب از جمله شماره داوطلبی در آن درج شده است. داوطلبان می‌توانند پس از برگزاری کنکور کارت مذکور را برداشته و نزد خود نگه دارند.

برخی مواقع، ممکن است متقاضیان شماره داوطلبی و شماره پرونده خود را فراموش کنند یا به آن دسترسی نداشته باشند. سازمان سنجش امکانی را فراهم کرده تا داوطلبان بتوانند اطلاعات خواسته شده را به صورت اینترنتی بازیابی کنند.

به همراه داشتن شماره داوطلبی، شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام، برای ویرایش اطلاعات، مشاهده نتایج اولیه و نهایی کنکور و انتخاب رشته کنکور سراسری الزامی است.

چگونه شماره داوطلبی و شماره پرونده را پیدا کنیم؟

بازیابی و دریافت شماره داوطلبی و شماره پرونده به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش امکان پذیر است. داوطلبانی که شماره داوطلبی و شماره پرونده خود را فراموش کرده اند یا برای مشاهده کارنامه و نتایج کنکور به اطلاعات مذکور دسترسی ندارند، با مراجعه به سیستم پاسخگویی سنجش می‌توانند شماره داوطلبی و پرونده را بازیابی کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->